reklama

Tri bodky

Tri bodky dokážu povedať veľa. Dokážu povedať viac, než je ten, kto ich použije, schopný vôbec povedať. Možno práve preto ich použije. Možno nimi povedať všetko to, čoho sa bojí, z čoho sa teší, veci, o ktorých možno ani on sám netuší, že v ňom sú. Môžu vyjadrovať sklamanie, túžbu a všetko to, čo niekedy nepovie, pretože nevie ako to povedať alebo má strach to povedať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Sú dokonalé a predsa nedokážu vyjadriť to, čo by som chcel niekomu povedať ja. Chcel by som povedať, že mi je to všetko ľúto, že som sa zachoval ako hlupák. Že som odhodil všetko to, z čoho som sa tešil a z čoho som mal radosť, že som odohnal niekoho, koho som ľúbil bez toho, aby som o tom vôbec vedel. Že som jednoducho zrazu mal pocit, že sa všetko to krásne vytratilo a ja to nechcem alebo nedokážem opätovne nájsť. A že po čase mám pocit, že sa mi to predsa len podarilo, našiel som ten chýbajúci kúsok a chcel by som všetko vrátiť späť tak ako bolo. Neviem ako, sám si to neviem vysvetliť, prišlo to všetko tak, ako to prišlo aj prvýkrát. Zatiaľ čo vtedy sme mali času ešte veľa, teraz nám už ten čas chýba. Za hlúposť sa platí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľa veci si uvedomíme až vtedy, keď už je neskoro. Klišé, ale zároveň aj osvedčená pravda. Ľudia, na ktorých nám záleží a ktorých ľúbime, sú pre nás niečo, čoho krásu a vzácnosť si neuvedomujeme až do momentu, keď zrazu už vedľa nás nie sú. Obzrieme sa dookola a miesto vedľa nás je prázdne. Okolo nás chodia zašednuté postavy, no tá jedna, po ktorej pátrame pohľadom, je už dávno za rohom a kráča preč, na ulici cítiť len vôňu indického korenia z neďalekej reštaurácie. Snažím sa natiahnúť ruku, ale asi to už nemá zmysel, tá vzdialenosť je už žiaľ príliš veľká.

Tri bodky sú málo...

Martin Smetrik

Martin Smetrik

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že akonáhle zistím sám o sebe niečo viac, tak sa bude žiť jednoduchšie aj mne... Zoznam autorových rubrík:  Otec ma zderie tak či takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu